نکونام: با کسب 3 امتیاز جشن صعود میگیریم

نکونام: با کسب 3 امتیاز جشن صعود میگیریم




 

 


نکونام: با کسب 3 امتیاز جشن صعود میگیریم


تاریخ : سه شنبه ،
24 آبان 1390

کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران گفت: مي‌خواهيم با کسب 3 امتياز ديدار مقابل اندونزي کار صعودمان را تمام کنيم و با شکست قطر و در خانه جشن صعود بگيريم.


جواد نکونام درباره شرایط تیم ملی در آستانه دیدار مقابل اندونزی گفت: یک بازی حساس خارج از خانه مقابل اندونزی را پیش رو داریم و می‌خواهیم با کسب 3 امتیاز این دیدار کار صعودمان را تمام کنیم تا پس از این پیروزی، با شکست قطر و در خانه برابر دیدگان هوادارانمان جشن صعود برپا کنیم.

وی درمورد دیدار مقابل بحرین عنوان کرد: در بازی مقابل بحرین تمام برنامه‌ریزی ما شکست این تیم در منامه بود، اما متاسفانه به تساوی رسیدیم در حالی‌که می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال تصریح کرد: تمام برنامه‌ریزی کادر فنی عدم شکست در این دو مسابقه باقی‌مانده است تا با اقتدار و بدون شکست راهی مرحله نهایی شویم. در بازی آخر مقابل قطر جوانمردانه به میدان خواهیم رفت تا صعود را با هوادارانمان جشن بگیریم.

نکونام در پاسخ به این سوال که از عملکردش در چند بازی آخر در ترکیب اوساسونا راضی است یا خیر، گفت:‌ مشکلی نداشتم و در تمام بازی‌ها در ترکیب ثابت حضور داشتم و تنها یک دیدار بود که به دلیل مصدومیت تا اینجای فصل به میدان نرفتم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل